1. CO KAŻDY SPECJALISTA DS. MARKETINGU POWINIEN WIEDZIEĆ GDY MA WSPÓŁPRACOWAĆ Z  AGENCJĄ REKLAMOWĄ

Temat wykładu:

Co każdy specjalista ds. marketingu powinien wiedzieć, gdy ma współpracować z agencją reklamową.

Dla kogo jest wykład:

Wykład dla pracowników firm, którzy będą lub już zajmują się współpracą z agencją reklamową, studiem graficznym lub drukarnią. Przede wszystkim kierowany jest do pracowników, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę lub powrócili do zawodu.

Czas trwania: 90 minut

Tematyka wykładu:

  •  wyjaśnienie podstawowej terminologii związanej ze współpracą pomiędzy marketingowcem a agencją reklamową, studiem graficznym lub drukarnią, słownik podstawowych terminów związanych ze współpracą z agencją reklamową/studiem graficznym,
  • jak zbudować wizerunek swojej firmy/marki czyli zagadnienia związane z budową logotypu, CI oraz Key Visual,
  • formaty plików (porównanie plików, efekty oraz do jakich mediów się ich używa) oraz krótki opis programó, na których pracują agencje reklamowe i studia graficzne,
  • czym różnią się drukarnie między sobą, jak skalkulować pracę, którą ma wykonać drukarnia, jak przetestować materiały przed drukiem, podstawowe rodzaje metod drukarskich i introligatorskich (terminologia w drukarni).

Prowadzenie:

Maria Kobusiewicz - 10 lat praktyki sprzedażowej oraz projektowej w relacjach dział marketingu Klienta a agencja reklamowa/studio graficzne. Praktykująca w programach graficznych oraz w obsłudze zleceń związanych z drukarnią.

Koszt wykładu: w zależności od liczby osób oraz miejsca wykładu. W sprawie cen napisz studio@kartastudio.pl lub zadzwoń +48 691 72 62 72.

2. DRESS CODE W FIRMIE

Temat wykładu:

Jak świadomie powinien się prezentować pracownik firmy - ubiory do pracy dla Pań i Panów.

Dla kogo jest wykład:

Wykład jest dla pracowników firm i właścicieli firm, szczególnie tych, którzy mają kontakt z Klientami, dostawcami, negocjatorami itd. Dla tych, którzy własną osobą prezentują swoją firmę.

Czas trwania: 90 minut

Tematyka wykładu:

  • reguły dotyczące strojów biznesowych - odpowiednie komponowanie stroju dla Pań i Panów,
  • kolorystyka używana w strojach biznesowych,
  • krótkie porady dla uczestników w jakich kolorach i formach powinni się ubierać.

Prowadzenie:

Aleksandra Lubczańska - znanana stylistka i personal shopper Lusty. 7 lat doświadczenia w zmienianiu podejścia do ubioru nie tylko poznaniaków. Pisze artykuły do portali internetowych oraz udziela porad stylizacyjnych w TV.

Koszt wykładu: w zależności od liczby osób oraz miejsca wykładu. W sprawie cen napisz studio@kartastudio.pl lub zadzwoń +48 691 72 62 72.